Brottom

Chaa babes!  sorry för den dåliga uppdateringen idag! det beror på att jag väcktes kl ett och jag hade en frissörtid klokan två.Så jag Skyndade mig oh sen när jag skulle göra inlägget så höll allt på att krånga..Datorn ville inte få upp blogg.se och så testa jag på mobilen så,stängdes den bara av? fast att jag hade myket batteri.Men iaf..
Kom hem för en halvtimme sen ungefär och har nyss ätit.Ris,currysås & kyckling,mums!.Nu måste jag hjälpa till med städningen av hela lägenheten imorgon,julafton imorgon ju..fort tiden har gått!
Ni kanske får en bild på mitt hår senare ikväll eller imorgon på julafton! jag tonade i en mer chocklad brun färg,väldigt mörk och så klippte hon ca 4-5 cm så jag har ganska kort nu också...

Än så länge så får ni en bild på min söta katt♥ Puss!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback