Första inlägget

Heej sweethearts!

Jag har haft bloggar förut men orkade inte blogga längre haha! men ska försöka fortsätta bättre på denna blogg!

Idag har jag iallafall haft skolavslutning av höstterminen,jag hade E i allt förutom Idrott där jag fick F och i bild fick jag D :s.Men efteråt så skulle inte jag göra nåt så ja gick hem till Amanda en av mina bästisar och så chillade vi där,kolla på film osv.Sen kom jag hem runt 6-7 och slog in presenter till folk och så åt jag god mat,lax med broccoli(stavning?) men nu sitter jag bara och chillar o smsar.

Förresten angående bloggdesign så får vi se när den kommer upp,eftersom att jag ska färga mitt hår mörkbrunt imorgon så vill jag nog ha en bloggdesign med min senaste hårfärg :).
Bild tagen för ca 1 timme sen♥


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback