Home

Hej sötisar!

Efter ungdomsmotagningen så mötte jag upp mamma så åkte vi och jul handla,fick bära två tunga påsar jag dog typ påvägen hem..Förresten när jag stog på pressbyron kom det typ tre killar fram till mig,dom ena två var typ 20 nåt och den som kom först va typ 40 nåt?..Och så börjar han snacka ryska med mig?..Haha, han sa nåt o så sa han: det betyda hej i svenska!!! jag ba: ö..okej? Han ba: du ser ryssland ut jag ba: haha okey....Haha jag tycker sånna där gubbar är äckliga...Han kanske trodde jag var 20 nåt men ändå..usch...Förresten vilken ålder tycker ni jag ser ut att vara i? Jag är ju 14 men dom flesta verkar tro att jag är runt 17-20 år :s?..
Whatever,jag har hjälpt till i tvättstugan och diskat också..Nu väntar jag på mamma som är nere i centrum och handlar kebabrulle till mig,haha jag älskar kebab!♥

Blir förresten inga bilder idag,känner att jag inte hunnit ta några!
Förresten angående blogg designen så ser den inte direkt snygg ut just nu men det ska jag försöka ändra på nån dag här under julen bara satt ni vet!
Och för er som vill ha hjälp med ert hår(som har lika slitet hår som jag)ska kolla min blogg ikväll då jag lägger upp ett inlägg om hur eller vad man ska göra för att få sitt hår i så fin kvalité som möjligt♥

Puss!




Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback