Presenter


Längst till höger ligger det wen produkter(hår produkter) sen strumpor + vantar som passar till min nya vita jacka,sen olika läppglans,jätte god parfym,striing...tidning,500 kr + 1000 kr till i kortet + ett gina tricot presentkort på 600 kr.
Glömde ta en bild på locktången(stavning?),jag har ju lockigt hår men har mest typ "zickzack" lockar..vill ha mer skruv..Och så fick jag ju min canada goose och min vita pellessimo jacka i julklapp också! på förskott.Om man nu kan säga så ;)?..
 Vi åt också en jätte god middag,fast varken mamma eller jag var speciellt hungriga?..

Nu väntar vi på att den här filmen med stighelmer ska börja,halv 10 haha,älskar stighelmer filmer,ända sen jag var liten ;)..Hoppas ni har fast den lika mysig jul som ja har haft!

Såg nyss att nån gjort ett fake konto av mig på facebook.. "Emma qvist" är inte jag bara satt alla vet.. men whatever..

Puss!


Kommentarer
eemeiix

fin blogg & fina saker du fick!:)



Blogg: http://eemeiix.blogg.se/
2011-12-24 @ 20:11:58




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback