Fredagen den 13

Chaa sötisar? hur har eran Fredagen den 13 börjat? min började med att jag inte kunde somna förens klockan var halv fem på morgonen och en kvart senare när jag äntligen lyckats somna ringer Teo och jag kommer inte ens ihåg det för jag klickade bara och fortsatte sova. Sen ringer det igen fem minuter senare och då är det hans kompis som ringt ett par gånger innan jag svarar för att säga att Teo inte har några nycklar och att jag ska hämta honom så han kunde sova här. Så då gjorde jag det,han decka direkt medans jag ligger o lyssnar på hur högt han snarkar.. haha! Kunde inte sova så bra förutom att jag somna några timmar på morgonen är jag as trött!!!!! har stått i tvättstugan hela dagen och nu ska jag städa lägenheten osv.Sen blir det myskväll när mamma kommer hem, puss på er!!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback