Nya converse ;)

Hejhej sötisar! Jag kan lägga upp bilder osv osv från iphonen kunde nt det förut, men nu kan jag det, så nu blir det vanlig uppdatering!.Idag vaknade jag runt 9 typ det är ganska skönt ni tänker säkert vadå 9 skit tidigt ju hehe men det är typ som sovmorgon för mig eftersom min katt krafsar på dörren tills jag öppnar kl typ 7 på morgonen, det är as jobbigt och sen när jag öppnar så försöker hon bara väcka mig men jag låste in henne i mammas rum haha.. Iallafall så köpte jag nya converse idag eftersom mina andra converse jag har är för vinter med ull osv så det blir för varmt, körde på låga vita den här gången ;). När jag kom hem kände jag direkt att jag ville baka så jag bakar kakor just nu. Ska nog ta ut dom, dom ser klara ut.. Puss!!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback