Hassan

Cha sötnosar jag har inte bloggat så mycket jag har bara vart trött som här två dagarna,mycket drama,lite sömn m.m.Men idag vaknade jag typ k 6 men jag kickar atid på znooze såhär reflex så jag vaknade igen runt 8-halv 9 nåt sånt och fixade mig osv,gick t skolan.Skoldagen var som vanligt men det kom en kompis till våran lärare som hade sin skitsöta bebis med sig hehe skit söt.
Äskar barn ska t.o.m praoa på dagis liksom..Skaffa barn tidigt(19-20?)Teodor ta åt dig,hehe nej men efter skolan så gick jag til dagiset jag ska paroa på för chefen ville att jag skulle komma sen så sa dom att hon inte var däär..Man blir lite småsur för de va värsta snöstormen och de har vart skiit kallt idag och jag kan inte ha min varma vita jacka för den ligger på kemtvätt och då får jag ta canada goose som inte är lika varm..Jag sitter här och snackar onödigt hehe sorrysorry.
Igår hade mamma och jag en mysig fimkväll,vi såg en fim som heter "jag saknar dig" den handlar om två enäggstvilingar så dör den ena så måste den andra ära sig leva utan den person som beyder mest för en liksom..Och det värsta är att den är baserad på en sann historia,sorligt(lägg märke till att dom har ett blått öga och ett grön/brunt öga haha ganska coolt faktist(inte linser)).Men den filmen rekomenderas stort! 
Jag har tagit en massa bilder men jag kan inte ladda ner dom på bloggen eller facebook(därav alla kläder,shopping,random bilder),för er som undrar varför jag lägger upp så onödiga bilder.





Kanske kommer lägga upp nåt bra citat eller nån bra låt eller nåt ikväll håll utkik babes ;).


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback