My day

Chaa babes! Jag har legat i sängen hela morgonen,jag vaknade först kl 6 av 2 st väckarklockor inte på bästa morognhumör precis men sen somna jag om hehe.Drömde en SJUKT konstig dröm,jag ahr alltid så konstiga drömmar,denhär gången drömde jag om att jag skulle döda typ en massa vamprer  en vampyrfamilj och jag lyckades haha det var jobbigt i drömmen,lättnad när man vaknade!

Men nu ska jag släpa mig upp från min sköna varma säng sen ska jag ta bort julpyntet i hela lägenheten,ta bort julgranen m.m(hihi vi har inte gjort det ännu).Sen ska jag hoppa in i duschen,fixa mig fresh osv sen ska jag och mamma gå och äta på en mysig resturang.

Vad ska ni göra idag sweethearts?




Senast jag var på en resturang.


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback