Älskar er :)

Hejsan sötnosar!
Jag borde uppdatera mera haha jag uppdaterar typ ett inlägg per dag borde göra minst 3..Och det var länge sen man la upp ett tips också..Vi får väl se om det kommer upp imorgon nåt tips.Kanske tips på filmer till fredagen?
Den här dagen har vart stressig men ändå rolig,sista lektionen var dans,gud va kul de var! kanske borde börja på dans som en hobby eller nåt,vi får se ;)...Iallafall ajg sitter och kollar på family guy just nu men jag borde egentligen plugga.Vi har NO prov imorgon jag orkar verkligen inte...Vet absolut inget har inte ens kollat i boken..Men fårväl tvinga mig själv lite senare ikväll till att plugga :/..Jag ska plugga nu innan klockan 9 sen ska jag ringa älsklingen och så ska vi kolla film ;).




En bild jag tog nyss,puss!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback