frågan,förklarningar och min dag

Det var en söt tjej som fråga var jag köpt min jacka och det är fler som undrar det och den är köpt på Monroe i sturegallerian(på stureplan) för 3499 kr om man beställer från nätet annars kostar den nog 3349kr i butik.Och ja den finns i svart också :p.Vit blir smuttsig lätt te x jag har haft den i 2 månader nu tror jag..Måste kemtvätta den nån gång.
Och jag kan inte uppdatera er så mycket efter som min pappa håller på och fixar med min dator alltså den har blivit helt cp så pappa försöker fixa den,får väl tillbaka den om tidigast en vecka(just nu sitter jag hos pappa och bloggar ist).

Jag vaknade runt 7 och fixade mig och så,skolan var som vanligt osv.Sista lektionen kanske var lite rörig..



Hitta den här som jag gjorde i 7an också hehe..


Kommentarer
Jessica

Sv: Ja vi kan göra länkbyte :)



Blogg: http://tjajessi.blogg.se/
2012-01-25 @ 18:20:44
Anonym

hej, vad heter tjejen som är på bilden med dig och när tog ni denna bild? ;)



2012-01-28 @ 11:54:20
Anonym

snälla du, behöver snabbt svar! är det inte Diana? Går hon i din skola? Är ni bra kompisar osv.?



2012-01-28 @ 19:30:02




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback