Hos pappa nu!

Chaa sötisar! Jag har vart SJUKT trött hela dagen man kunde tro att jag var förståndshandikappad eller nåt heh..Men efter skolan så gick jag iallafall till ungdomsmotagningen osvosv och sen drog jag vidare till donken fär jag svek mitt löfte och tog en vanilj milkshake..Frös fingrarna av mig påvägen hem..igår var det ju nästan inte kallt alls nu är det så att det gör ont :(..

Just nu sitter jag hos pappa iallafall väntar på att han kan komma hem ska väl ta och kolla nån film sålänge.Ska vara duktig och plugga lite matte nån timme med honom.Sen gå hem och SOVA.
Oförberädd..


Fråga inte hehe...

Medans jag väntade på ungdomsmotagningen..Sjukt tråkigt!.


Kommentarer
Ines

Får man fråga vad du gör på ungdomsmottagningen? :) jag själv vet knappt varför den existerar hehe :P



2012-01-12 @ 00:07:12
blabla

varför var du på ungdomsmottagningen? ;p <3



2012-01-12 @ 20:24:55




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback