min dag + kväll!

Jag skulle gå till skolan idag,jag hade duschat och allt och sedan så blev jag helt yr och kändes som om jag bara ville spy vilken sekund som helst...Jag tror det beror på att jag har sovit så dåligt hela den här veckan,har försökt dygna,vänt på dygnet av misstag m.m så det är nog pga för lite sömn..
Somnade iallafall om och vaknade vid 1 och då måste jag mycket bättre! Så jag hyrde filmen "just go with it" och köpte min älskade chocklad.Jag tror jag är typ chockladberoende eller socker beroende snarare..

Jag kollade på filmen osv sen kom mamma hem med en fet kabab rulle hihi,kärlek..Nyss kom jag ut ur duschen ,,fräsh osvosv:P...Kanske kommer ett tips ikväll ellerr imorgon,antingen om hår eller filmtips eller nåt annat får fundera lite ;).Ha en fin kväll!,puss!




Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback