Min dag

Chaa babes! jag kom nyss hem.Jag vaknade runt 2 och skulle igentligen träffa en kompis men de blev inte av,vi ska ta de imorgon istället.Jag åkte sumpan och gick in på mcdoo där och köpte en vaniljmilkshake haha love it!...Sen åkte jag till mammas jobb och var med henne en stund och så sen åkte vi tillbaka till sumpan och gick på en mysig resturang,jag beställde pasta carbonara,muuums,fast det var lite mycket jag åt inte ens upp halva ..När jag kom hem så var de nåt litet paket från makeup store som jag hade fått,tack så mycket,kan visa produkterna sen!. Nu ska jag vänta på dum och dummare som kommer klockan 9 på kanal 6 eller 3 eller va det nu va :p.
 
Ganska ful bild på mig men whatever :P..Ha en bra kväll,puss!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback