Min helg + dag

Hej sötnosar! förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp med älsklingen och mycket annat i helgen och idag;)!.Tänkte iallafall berätta vad jag gjort dom här dagarna.Teodor kom ju efter att ja gjort det senaste inlägget på Fredagen.Och så sov han över.Vi somnade runt 7 på morgonen menmen :P..
Sedan på lördag gick vi ut på stan,mysigt.Sedan gick vi hem igen och sedan på kvällen gick jag och Teo ut igen och träffade några kompisar.Vi hyrde film och köpte en massa godis haha man fick ju inte lite ont i magen!

Och igår så vaknade han och jag runt 12 eller nåt :P och så runt 2 så tappade vi upp ett bad med ljus och grejjer och myste lite osvc tills klockan var halv 7 haha!.Sen ville vi baka men vi orkade inte,vi underhöll oss istället med film!
Han sov även över igen på söndagen fast det inte var planerat så han stack imorrse klockan 7 på morgonen haha älskling! Men jag gick iallafall till skolan och sedan efter skolan åkte jag med Dina till stan.Skulle reklamera ett par jeans men nejnej de gick inte..Aja och sedan han jag inte ens komma innanför dörren igen förrens mamma och jag skulle gå ut igen och kolla på ett golv till hallen :).

Jag kollade efter prao.Men inga butiker tar imot,jätte jobbigt så jag orkar inte hålla på haha kommer antagligen praoa på dagis.Men jag tycker om småbarn så det är inget problem :P. 




;)

Hoppas eran helg också vart bra :P!


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback