sluta röka?

Alltså enligt dehär med rökning så är det inget för mig för jag tänker iaf inte skada min kropp med massa äckliga gift o vad det nu finns i cigg.Bara för att försöka vara cool(för gott är det iaf inte).Massa anledningar av att man ska sluta röker är tillexempelt att man får ett kortare liv,man försör sin kropp,det finns massa gift i dom,man slösar jätte mycket pengar,det är äckligt och ofräsht,man får dålig kondition och kan bli en dålig förebild för sina barn eller syskon..

Men iaf så vet jag massa som försöker sluta röka och tänkte ge er lite tips.Beroende på hur beroende man är av att röka.Det finns massa olika metoder,nikotin plåster,tabletter,snus,nikotin som liknar snus,niquitin produkter,zoonic produkter.Man kan ju också sänka sitt beroende alltså man kan typ strunta i en cigg om dan eller veckan och sänka sådär hela tiden.vissa behöver ju bara känna att man liksom har nåt att ha i handen eller suga på i munnen(ingen misstolk).


Kommentarer




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback