sorriii

hej sötnosar! Har inte haft tid att blogga idag,im sorry ,jag kom hem för ca en timme sen hehe..Jag vaknade klockan 6,har äntligen lyckats vända på dygnet somnade iaf halv 2 inatt.sköönt!!!.Sen fixade jag mig osv så gick jag till skolan där det var helt...Asso först var det typ snökrig sen blev det wannabe vattenkrig.Så jag var helt bröt hela dagen,jobbigt...

Efterskolan så skulle jag och Konstantina egentligen åka till stan men de gick inte.Så vi gick till mcdoooou istället och åt oss feta och mätta!.No more..Efter att vi suttit där i kanske 2-3 och snackat lite girls talk så gick vi vidare till w-illys(stavning:P??) där vi köpte vatten och typ ni vet sånt här typ wannabe godis fast de e typ torkade banener med chocklad på.Jätte gott:P...Sen blev vi lite flummiga/trötta såå vi satte på musik o jag börja dansa för några bildar som åkte förbi..en av dom tuta haha man garva väl lite dåå...
Här har ni lite bilder från dagen dåråå :).







220 kr slösade jag idag haha :(..



Weeho..Älskar dom där maskinerna..



Mellan snökriget..Micke den åkte upp på min blogg ändååå :)...



Outfiten + smyckena.



Min asballa klocka hehe,tack fina syster!.Jag tog på min en typ leopard mönstrad schal(stavning x)?) sen också men äh whatever :)...

Ha en bra kväll då finisar!♥


Kommentarer
Jessica

Vart har du köpt din jacka? As snygg!

Kika gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden



Blogg: http://tjajessi.blogg.se/
2012-01-24 @ 19:55:30




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback