sorry :)

Jag har uppdaterat dåligt jag vet men har typ vart sjuk dom här 2 dagarna såå då är man bloggfri tycker jag :P...Fick en komentar på förra inlägget där det var nån som undrade vad jag gjorde på ungdomsmotagningen och det tänker jag faktist inte berätta :)...Tänker inte sitta och skriva ut vad jag gör på ungdomsmotagningen för över 100 läsare så det är bara att fråga på facebook om du undrar,heter Emma finaste g om ni inte har mig ;).

Imorgon drar jag till skolan iaf..men nu ska jag fortsätta vila,tänkte bara uppdatera lite :)..





Kommentarer
Ines

Nu menar jag inget illa så ta inte illa upp, men ifall du inte vill säga varför du var där- vilket jag har förståelse för, så skriver man inte ens att man vart där! Det är liksom enklast så. Ska man berätta, så berättar man hela- eller så berättar man inte alls. Bra blogg förresten, puss!



2012-01-14 @ 19:55:56




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback