Time to update

Chaa sötisar! Just nu tar jag en liten paus från plugget och tänkte blogga lite.Har Hemkunskaps prov imorgon,försöker få allt att fastna men det går verkligen inte.Vi ska veta miljösymboler och vad dom heter typ..Gaanska jobbigt.

Efter plugget så ska jag duscha osv,lägga mig o sängen och ringa Teo samt kolla på Bigb.Nån mer än bara jag som kollar ?
Förresten jag borde uppdatera mer än en gång per dag så jag undrar är det nåt ni vill mer att jag ska skriva om? Flera citat kanske? Mera tips om nånting ni vill veta? Musik? Tell mee.




Hehe...Puss!


Kommentarer
E M M E L L Y

Jag kollar inte BB, har hänt när absolut inget annat gått på TV, men det verkade som om Hanna W gjorde hela programmet och nu när hon stuckit så är det väl inte så bra? :/



Blogg: http://emmellys.blogg.se/
2012-03-14 @ 11:46:07
Johanna !<3

Hej du känner inte mig men jag läser din blogg osv o ja skulle vilja ha tips på din stil o lite fakta vem din kille e så vi fattar vem du skriver om puss!<3



2012-03-15 @ 20:36:56
DDiiDDii

citaaat



2012-03-16 @ 20:21:35




Kommentera inlÑgget hÑr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÜg mig?

Trackback